FAQ
Durf te vragen
Wil je weten of we een bagageruimte hebben, hoe laat het ontbijt wordt geserveerd en wat allemaal inclusief is in jouw verblijf bij BANKS Antwerp? Hieronder vind je de antwoorden op alle veelgestelde vragen.
Kan je het antwoord op jouw vraag hier toch niet vinden? Neem gerust contact met ons op.
-
Wat is er allemaal inbegrepen bij mijn verblijf in Banks?
- Koffie, thee en water in de Lazy Lounge gedurende de hele dag
- Het Aperitivo (drankjes & hapjes van het huis) dagelijks vanaf 16:30 tot 20:00 uur. Meer informatie hierover vindt je hier.
- Flesje bronwater op de kamer
- Wifi in het hele hotel
-
Kan ik ook met een groep(je) reserveren?
Vanaf 9 kamers is er sprake van een groepsreservering met afwijkende voorwaarden. In dat geval stuur je best een mail naar sales@banksantwerpen.be. Aanvragen worden zo snel mogelijk beantwoord en we helpen je graag met alle vragen die je hebt over je reservering.
-
Om hoe laat kan ik inchecken?
Inchecken kan vanaf 15:00 uur.
Early check-in is mogelijk indien je kamer beschikbaar is. Dit is enkel mogelijk na overleg met Team BANKS en tegen een extra vergoeding. Als je voor 10:00 uur wil inchecken, is er een extra vergoeding van €35.-.
-
Kan ik mijn bagage afgeven bij het hotel?
Ben je voor de inchecktijd van 15:00 uur in Antwerpen dan kan je jouw bagage bij de receptie afgeven.
BANKS Antwerp is niet aansprakelijk bij verlies en/of schade.
-
Waar kan ik het beste parkeren?
Op 140 meter van het hotel kan je betaald parkeren in Parking Cammerpoorte (Nationalestraat 38).
Andere parkeermogelijkheden:
- Parking Brabo (Kammenstraat 2)
- Parking Groenplaats (Groenplaats)
- Parking Lombardenvest (Lombardenvest 13)
Zie ook: visit.antwerpen.be/info/zorgeloos-parkeren-in-antwerpen
LET OP: Antwerpen heeft een lage emissie-zone (LEZ). Met de auto naar BANKS? Check deze website slimnaarantwerpen.be voor bereikbaarheid en meer informatie over de LEZ om zo niet voor onaangename verrassing te komen staan.
-
Kan ik fietsen huren bij BANKS?
Niet rechtstreeks bij BANKS, maar wel heel eenvoudig via de website www.velo-antwerpen.be. Houd je identiteitskaart en creditcard bij de hand en ga naar het menu “registreren”.
Fietsen kunnen in het weekend en in de zomermaanden ook gehuurd worden aan het Steenplein en het hele jaar door bij het Centraal Station.
-
Wanneer wordt het ontbijt geserveerd? En meer over ons ontbijt...
Banks Healthy Breakfast wordt aan tafel geserveerd. Een compleet ontbijt bestaande uit verschillende versgebakken broodsoorten, zoet en hartig beleg, een gekookt scharrelei, een knapperig uitgebakken strip spek, yoghurt, vers fruit en/of ontbijtgranen, jus d’orange en onbeperkt koffie/thee
Maandag t/m vrijdag: van 07:00 uur tot 10:30 uur
Zaterdag & zondag: van 07:00 uur tot 11:30 uur. Heerlijk uitslapen en dan nog alle tijd om te ontbijten!
Wat kost een ontbijt in Banks?
Heb je bij jouw verblijf geen ontbijt geboekt dan kan dat bij aankomst à € 16,50 p,p, per ontbijt.
Kan Banks ook rekening houden met dieetwensen bij het ontbijt?
Heb je specifieke dieetwensen, vegetarisch of glutenvrij? Laat het ons uiterlijk een dag van tevoren vóór 18.00 uur weten zodat we hier rekening mee kunnen houden
-
Welke tijd moet ik uitchecken?
Graag vóór 12.00 uur. Bedankt!
Late check-out vóór 15:00 uur is op basis van beschikbaarheid mogelijk tegen een vergoeding van €35.-. Dit dient besproken te worden met Team BANKS.
-
Mag mijn hond mee naar het hotel?
In het hotel zijn, na overleg, kleine (assistentie) honden toegestaan tegen een extra vergoeding van € 15,- per nacht per hond. Je wordt verzocht jouw hond aangelijnd te houden en niet alleen op de kamer, op het bed, op de stoelen en of de bank te laten. In alle gevallen ben je verantwoordelijk voor jouw hond.
-
Iets vergeten of kwijtgeraakt tijdens jouw verblijf in het hotel?
Voor gevonden of verloren voorwerpen kan je contact opnemen met ons via + 32 (0)3 23 24 002 of hello@banksantwerpen.be. Alle voorwerpen worden geregistreerd en 3 maanden bewaard.